Pfizer ကာကြယ္ ေဆးထိုးၿပီးေနာက္ ေနာ္ေဝ အမ်ိဳးသမီး တစ္ဦး ထူးထူးဆန္းဆန္း ရင္သားႀကီးထြားလာခဲ့

Pfizer ကာကြယ္ ေဆးထိုးၿပီးေနာက္ ေနာ္ေဝ အမ်ိဳးသမီး တစ္ဦး ထူးထူးဆန္းဆန္း ရင္သားႀကီးထြားလာခဲ့

ကမၻာ တဝွမ္းက ကိုဗစ္ ကူးစက္ျပန႔္ႏွံ့မႈေတြ ပိုမိုျမင့္ တက္လာတာနဲ႔အမၽွ ကာကြယ္ ေဆးေတြ ပိုမို ထုတ္လုပ္နိုင္ဖို႔ အင္အားႀကီးနိုင္ငံေတြက အၿပိဳင္ အဆိုင္ ႀကိဳးစားေနၾကတာပါ။

သုေတသီေတြဟာ ကာကြယ္ေဆး အာနိသင္ ပိုမိုျပည့္ဝလာ ေစဖို႔နဲ႔ ေဘးထြက္ ဆိုးက်ိဳး နည္းနိုင္သမၽွ နည္းေအာင္ ႀကိဳးစားအားထုတ္ေနတာပါေနာ္။ ဒါေပမယ့္ လည္းဘဲ ဒီတစ္ခါမွာေတာ့ ေနာ္ေဝအမ်ိဳးသမီးတစ္ဦး အတြက္ Pfizer

ကာကြယ္ေဆးရဲ့ ေဘးထြက္ ဆိုးက်ိဳးကို ရင္ဆိုင္လိုက္ရဖို႔က ေတာ္ေတာ္ေလး ထူးျခားေနခဲ့တာပါ။သူမဟာ Pfizer ကာကြယ္ေဆးထိုးႏွံၿပီးေနာက္ ပုံမွန္မဟုတ္တဲ့ ေဘးထြက္ဆိုးက်ိဳးကို

ရင္ဆိုင္ခဲ့ရတယ္လို႔ လူမႈ ကြန္ရက္ေပၚမွာ မၽွေဝခဲ့ပါတယ္ေနာ္။ Emma လို႔ ေခၚတဲ့ အသက္ ၁၇ ႏွစ္အရြယ္ အမ်ိဳးသမီးေလးျဖစ္ၿပီးေတာ့ ကာကြယ္ေဆးထိုးၿပီး ၂ပတ္အၾကာမွာ

သူမရဲ့ ရင္သားေတြဟာ ႀကီးထြားလာခဲ့ၿပီးေတာ့ Full Cup Size အထိ ျဖစ္ခဲ့တယ္လို႔ TikTok မွာ ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္ေနာ္။အဆိုပါဗီဒီယိုက ေတာ္ေတာ္ေလးေရပန္းစားျပန႔္ႏွံ့သြားခဲ့ၿပီးေတာ့ အမ်ိဳးသမီးအမ်ားအျပားကလည္း

ကာကြယ္ေဆးထိုးအၿပီး သူတို႔ရင္ဆိုင္ခဲ့ရတဲ့ အေတြ႕ အၾကဳံေတြကို ျပန္လည္ေျပာဆိုေရးသားခဲ့ၾကပါတယ္ေနာ္။ေဆးဘက္ဆိုင္ရာပညာရွင္ေတြကေတာ့ ဒါဟာ ရင္သားအဆမတန္ႀကီးထြားလာတာမ်ိဳး မဟုတ္ဘူးလို႔ အႀကံေပးရွင္းျပခဲ့တာပါ။

ဒါေပမယ့္လည္းဘဲ Pfizer ကာကြယ္ေဆးထိုးခဲ့သူ အမ်ိဳးသမီး ၁၀% ခန႔္ဟာ လက္ေမာင္းေအာက္မွာရွိတဲ့ အဖုငယ္ေတြ ေရာင္ကိုင္းၿပီးေတာ့ ႀကီးထြားလာျခင္းသာျဖစ္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္ေနာ္။ဒီလိုျဖစ္ခဲ့တဲ့အတြက္ ရင္သားကို

ပိုမိုၿပီးႀကီးထြားေစသလိုျဖစ္ခဲ့ကာ ေရွ႕ကိုတြန္းထုတ္ၿပီးေတာ့ ႀကီးမားသေယာင္ျဖစ္ေစခဲ့တာလို႔လည္း ရွင္းျပခဲ့တာပါ။ ဒါေပမယ့္လည္း ေနာ္ေဝက Pfizer ႐ုံးကေတာ့ ကာကြယ္ေဆးေဘးထြက္ဆိုးက်ိဳးမွာ ဒီလိုမ်ိဳးမရွိဘူးလို႔ ျငင္းဆန္ခဲ့ပါတယ္ေနာ္။

ဒါေပမယ့္လည္း ကာကြယ္ေဆးနဲ႔ အခုလိုမ်ိဳး ရင္သားႀကီးထြားမႈၾကားက ဆက္စပ္မႈကိုေတာ့ ရွင္းျပခဲ့ျခင္းမရွိဘူးလို႔ RT က ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္ေနာ္။therivernewstrn

Tags:

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *